Compania noastră

Ceea ce a stat la baza visului numit Adaconi a fost determinarea de a clădi o companie multinațională puternică.


 

Înființată de către Mircea Neiconi în 1991, compania Adaconi s-a dorit a fi împlinirea unui vis despre o afacere definită de integritate, excelență și respect.

Începută cu un magazin deschis în Hațeg, afacerea a continuat cu producția și montarea de jaluzele, urmând apoi deschiderea unui depozit en gros de caiete și alte produse de birotică și de papetărie.

În 1998, compania Adaconi începe o mică rețea de distribuție, angajându-și propriii agenți de vânzare, urmând ca în 2002 să înceapă importul unor branduri importante, extinzându-se la nivel național prin deschiderea centrelor de distribuție la București, Cluj-Napoca și Iași. Din 2007, compania Adaconi a creat și investește în propriile branduri – DACO și ECADA – aflate într-o continuă dezvoltare.

În prezent, compania Adaconi este recunoscută la nivel național ca fiind specializată în importul și distribuția de rechizite școlare, articole de birou și medii de stocare, materiale și unelte de artă plastică și craft. Astăzi, firma cu peste 90 de angajați, servește peste 1.500 firme, distribuind peste 2.400 de produse sub propriile branduri și peste 1.200 de produse în exclusivitate pe piața din România. Ceea ce a stat la baza visului numit Adaconi a fost determinarea de a clădi o companie multinațională puternică pe trei valori esențiale:

Integritate – Există ceva care să clădească mai mult relațiile decât faptul că îți respecți promisiunile și angajamentele? De aceea, suntem determinați să aliniem cât mai mult cu putință ceea ce gândim cu ceea ce spunem și cu ceea ce facem.

Excelență – Există ceva ce ar putea să asigure mai bine succesul decât faptul că faci tot ceea ce poți, cu tot ceea ce ai, oriunde te afli? De aceea, suntem determinați să fim cei mai buni în distribuția de birotică și papetărie, investind în echipa, produsele și clienții noștri.

Respect pentru oameni – Există ceva ce împuternicește mai mult oamenii decât faptul că îți pasă de ei și că le oferi oportunități? De aceea, suntem determinați să fim receptivi la nevoile și așteptările angajaților și partenerilor noștri, încercând să facem tot ceea ce depinde de noi pentru succesul lor.

Ceea ce a stat la baza visului numit Adaconi a fost determinarea de a clădi o companie multinațională puternică pe trei valori esențiale:

Integritate – Există ceva care să clădească mai mult relațiile decât faptul că îți respecți promisiunile și angajamentele? De aceea, suntem determinați să aliniem cât mai mult cu putință ceea ce gândim cu ceea ce spunem și cu ceea ce facem.

Excelență – Există ceva ce ar putea să asigure mai bine succesul decât faptul că faci tot ceea ce poți, cu tot ceea ce ai, oriunde te afli? De aceea, suntem determinați să fim cei mai buni în distribuția de birotică și papetărie, investind în echipa, produsele și clienții noștri.

Respect pentru oameni – Există ceva ce împuternicește mai mult oamenii decât faptul că îți pasă de ei și că le oferi oportunități? De aceea, suntem determinați să fim receptivi la nevoile și așteptările angajaților și partenerilor noștri, încercând să facem tot ceea ce depinde de noi pentru succesul lor.

Ținta înaltă, de a deveni o firmă multinaționanlă, clădită pe valori ca integritatea, exceleța și respectul, nu poate fi atisă fără o ehipă de oameni, care înțeleg și trăiesc valorile.

Construirea echipei Adaconi este una din marile provocări ale firmei, acești oameni valoroși, potriviți pe locurile lor, care duc Adaconi spre țintă, fiind considerați o adevărată comoară.

Această abordare a afacerii, a permis companiei Adaconi să exceleze și să se diferențieze prin:

Încredere în relația cu clienții – exersarea valorilor ca integritate, respect pentru oameni și calitate

Pragmatism în serviciile oferite – dezvoltarea unei rețele naționale de distribuție eficientă prin centrele de distribuție din Hațeg, București, Cluj și Iași

Dezvoltare a propriilor branduri – crearea, promovarea și impunerea brandurilor românești Daco® și Ecada®

Calitate și exclusivitate în importul de papetărie și articole de birou – dezvoltarea unor parteneriate, dintre care unele de exclusivitate, pentru branduri de marcă, așa cum sunt Milan, Inoxcrom, Picasso, Factis, Romus, Clariana sau Platinum